[linux-baslangic] Re: mplayer ve vcd

---------

From: Bulent SENER (bsener@inonu.edu.tr)
Date: Wed 25 Feb 2004 - 01:53:47 EST

    Merhabalar,
    verdiginiz yanitlar icin tesekkur ederim. komut satirindan yazdiginiz
    komutlari girdigimde her iki yontemde de vcd calisti. mplayeri yeniden
    kurmak icin yazdiginiz yontemi de uygulayacagim. ilginize, zamaninizi
    ayirip verdiginiz cevaplara tesekkur ederim.
    verdiginiz bilgilerin benim icin onemini kisaca anlatmak istiyorum.
    biz universitede yapilan kongre, konferans, seminer vb. toplantilarin
    cekimlerini vcd formatinda kaydettirdikten sonra onlari dinleyerek metin
    haline getiriyoruz, cozumluyoruz.(belki konusmalari metne ceviren bir
    program vardir. yoksa da bunu yapabilecek bi program herhalde cok
    populer olurdu. ingilizce icin bir iki program ismi geciyor ama simdilik
    isime yaramiyor.) bu is icin win altinda media player kullaniliyor.
    ancak ben ilke olarak ayni isi yapabilecek linux uygulamasi varsa bunu
    linux altinda yapmayi tercih ediyorum. sanirim iyi ediyorum.

    Saygilarimla,
    Bulent SENER