[linux-baslangic] Re: Posta Sunucusu hakkinda..

---------

From: Mucip Ilbuga (ilbuga@hotmail.com)
Date: Mon 23 Feb 2004 - 04:00:08 EST

            Merhabalar,
            Haklisiniz! Eksik bilgi vermisim:) RedHat 9.0 Kullaniyoruz
    Bahsigecen: SendMail, Qmail,Postfix gibi birsuru programi listeden duydum
    ancak ben en kolay kurulum ve yonetim olarak sormustum.
            Statik IP durumuna gelince. Siketin disarida MailBox'i var. Program
    sadece 1-2 dakikada bir oraya baglanip kullanicilarin isim ve sifreleri ile
    oradan postalari indirmeli. Ve bunlari sirket icindeki sahiplerine
    dagitmali. Ayni zamanda sirket icindeki dahili haberlesmeyide saglamali. Su
    anda bunu Windows uzerinden MERAK isimli bir mailserver programi ile
    yapiyoruz. Ancak malumunuz Windows'a kiliz, pek haz almiyoruz
    kendilerinden:))

            Ne onerirsiniz? Fazla ugrasmak istemiyorum! Bu yuzden onerileriniz
    benim icin cok onemli...

            Tesekkurler,
            Mucip:)