[linux-baslangic] Re: konu disi (burnproof daha cok mu islemci yuku yaratir)

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Mon 23 Feb 2004 - 12:18:54 EST

    On Sat, 21 Feb 2004 14:19:00 +0200
    Onur Yaşarlar <oyasarlar@dsl.ttnet.net.tr> wrote:

    OY> Arkadaslar merak ettigim birsey var eski 4 hizli yazicim %10-15
    OY> islemci yuku yaratirken. Yeni aldigim CD yazici ile 4 hizla cd
    OY> yazarken %40-50 islemci yuku olusuyor. Bunu sebebi burn-proof
    OY> teknolojisi olabilir mi?

     Burnproof burnfree vs. donanimsal bir destektir. Bu ozelligi kullanmak
    mevcut fazladan bir cache kullanmak gibidir.

    OY> Baksa bir sebebi olabilir mi?

     Bahsettiginiz cpu yuku (her ne kadar cpu hizinizi bilmesem de) bana
    fazla gozuktu. Aygitlarinizda DMA kapali olabilir.

     Onceden ISO image olusturup yazmakla pek cok dosyayi iceren bir yazma
    islemini "on the fly" yazma arasinda cpu hiz farki oluyorsa
    harddiskinize ince ayar yapmayi deneyin. (hdparm)

    --
     Onur Kucuk                                        Knowledge speaks,
     <onur@kablonet.com.tr>                            but wisdom listens