[linux-baslangic] Re: Notebook XF86Config problemi

---------

From: Gurkan ASLAN (gurkan@iaslan.com)
Date: Sat 21 Feb 2004 - 07:03:34 EST

    Iyi calismalar
    Oncelikle acil olarak sorununuzu cozmeniz icin asagidaki yontemi
    denemenizi oneririm; (Sanirim Slack 9.1 bahsettiginiz kartin driver'ini
    iceriyordu)

    root olarak login olun,

    xf86cfg ile otomatik configuration yapmasini saglayin, acilan X
    penceresine hic dokunmadan CTRL+ALT+Backspace tus kombinasyonlari ile
    cikin X'den... /root altinda XF86Config.new adinda bir dosya
    olusturdugunu goreceksiniz;

    bu dosyayi /etc/X11 dizinine XF86Config olarak atin ve xf86cfg -textmode
    seklinde calistirarak ekran karti disindaki ayalarinizi yapin...

    Kolay gelsin (Bir yerde takilirsaniz tekrar mail atin)

    Gurkan ASLAN