[linux-baslangic] Re: Ynt: Re: NTFS Dosya sistemini Fedora dan QF=FDso-8859-9=3Fq=3Fg=F6rmek.=3F=?=

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Fri 20 Feb 2004 - 16:01:53 EST

    emrekadioglu> Merhaba, su ana kadar anlatilanlar ile ntfs disk bolumundeki bilgileri bir
    emrekadioglu> sorun=20 olmadan okuyabilirsiniz. Eger bu disk bolumune yazmak isterseniz
    emrekadioglu> tavsiyem=20 (eger mumkunse) onemli belgelerinizi yedeklemenizdir. NTFS disk
    emrekadioglu> bolumune=20 yazma islemi nedeniyle dosya sistemi yapisinin az da olsa
    emrekadioglu> bozulmaolasiligivardir. (zaten bu proje deneyseldir) Cekirdegi derlerken
    emrekadioglu> ntfsdsk bolumune yazma destegi vermediyseniz sonradan= kurulup size bu
    emrekadioglu> destegi veren rpm paketlerini kullanabilirsiniz. Hoscakalin. C.Hakan
    emrekadioglu> POLATKAN[EfsaneLinux.Org] Ntfs ye kernel derlemeden yazman desteğini vermek
    emrekadioglu> için hangi paketinçekilmesi gerek hatırlıyorsanız adresi yazanilir misiniz

    Tecrube esas derler, ben de paylasayim.

    Windows 2003 Enterprise Server kullanarak formatladigim 80GB'lik diskin icinden sadece
    10 GB'lik data alabildim (65 GB doluydu)

    NTFS ile ilgili aradim ama sonucta experimental bir fsdriver oldugu icin fazla
    uzerine gitmedim konunun. Zaten fs icin karistiracak teorik bilgiye sahip
    degilim ki gelistiricilere bildireyim sundan dolayi diye.

    Bu arada ayni makinada formatladigim 40GB'lik diski tam gorup kopyalayabildim.
    Yani sorunu replike edemedigimden boyle olasi aksilikleri normal karsiliyorum.
    O yuzden adi experimental sanirim :)

    NTFS'e ne okuma ne de yazma maksatli guvenmeyin.

    Saygilar.
    Umut

    dangerous content, and is believed to be clean.