[linux-baslangic] kde 3.2 terfi sorunu (Çok acil)

---------

From: Levent GÜZEL (l_guzel@softhome.net)
Date: Fri 20 Feb 2004 - 16:56:10 EST

    Merhaba. Ben gelecek Linux 2.0 kullanıyorum. KDE 3.0 yüklü. KDE 3.2 ye
    terfi etmek istiyorum. ftp.ulak.net <ftp://ftp.ulak.net/> tek de KDE
    3.2 için gereken dosyaları (redhat 7.3 için) indirdim. İnit 3 komutu ile
    konsola geçip tek tek paketleri kurmaya çalıştığımda sürekli bağımlılık
    problemleri ile karşılaşıyorum --nodeps parametresini kullandığım zaman
    ise çeşitli dosyalarda (genelde çok fazla aklımda kalmıyor, not da
    almadım) çakışma sorunu yaşıyor! Çakışmaları önemsemeden (sanırım
    --force) paketleri kurduğum zaman ise startx ile x server'i
    çalıştıramıyorum (xf86 4.2.0) kde nin başlatılması ile ilgili bir hata
    veriyor.

          Kurulumu nasıl gerçekleştirmeliyim? İndirdiğim rpm paketlerini
    nasıl kurmalıyım? Daha önemlisi önce hangisini kurmalıyım? rpm komutunu
    hangi parametrelerle kullanmalıyım? (Acaba gelecek 2.0 redhat 7.3
    üzerinemi bina edilmişti!)

          Bana ayrıntılı bir şekilde ve acil olarak yardım ederseniz
    sevinirim.
    (şu an sistemi ilk haline getirdim. Yardım bekliyorum.)