[linux-baslangic] Re: knoppixte toplu iº dosyası olurmu

---------

From: Umit Bozkir (bozkiru@itu.edu.tr)
Date: Thu 19 Feb 2004 - 08:00:06 EST

     Kde kullaniyorsaniz,K tusuna bastiktan sonra KNOPPIX yazan menuyu bulmak
    sizin icin zor olmasa gerek.Burada ayarlari diskete kaydet gibi bir
    secenek olmali.(Muhtemelen Save Config)
    Bundan sonra yapmaniz gereken acilista knoppix floppy gibi
    birsey yazmak.Acilis ekraninda f2 ye basarsaniz ihtiyaciniz olan ayarlari
    gorebilirsiniz.
    Konuyla ilgili www.knoppix.net www.fazlamesai.net