[linux-baslangic] Re: knoppixte dosya kaydetme

---------

From: Zeki Çatav (zcatav@isnet.net.tr)
Date: Thu 19 Feb 2004 - 03:50:17 EST

    SERDAR GONCU wrote:

    >knoppixte cd den iÅ?letim sistemini baÅ?lattıktan sonra open office
    >ile bir doküman olusturdum fakat onu kendi hard diskime kaydedemedim.
    >bunu nasıl yaparım?
    >
    >eveleme
    >---
    >linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin
    >http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirisniz.
    >Bu listeden cikmak icin

    Merhaba,
    Knoppix'i cd'den kullanıyorsanız (Hard diske install etmediyseniz) home
    dizininiz ramdiskte yeralır. Bunu Kstart -> Knoppix -> COnfigure ->
    Create persistent home directory ile kalıcı home dizini oluşturursanız
    oraya dosyalarınızı kaydetmeniz mümkün olur.
    Knoppix'i sürekli olarak kullanmaya karar verirseniz, knx-installer
    komutunu root shell'de vererek hardiske install edilmiş bir debian
    sahibi olursunuz.

    Zeki Çatav