[linux-baslangic] Re: knoppixte dosya kaydetme

---------

From: yalcin kolukisa (yalcink01@yahoo.com)
Date: Wed 18 Feb 2004 - 10:51:49 EST

    Selam

    Yazmak istediğiniz disk bölümünün "yazılabilir"
    olduğundan emin olun. Yanlış hatırlamıyorsam Knoppix
    diskleri "read only" bağlıyor. Knoppix masaüstünde
    disk bölümüne sağ fare tuşu ile tıkladığınızda çıkan
    menüde "yazılabilir olarak yeniden bağla" gibisinden
    bir seçenek olmalı. Onu işaretleyin ve kaydetmek
    istediğiniz dosyayı o bölüme kaydedin. Tabi bu işi
    komut satırından "umount/mount" komutlarını kullanarak
    yapmak da mümkün.

    Yalçın