[linux-baslangic] partition table

---------

From: ahmet felan (yokyayok@yahoo.com)
Date: Tue 17 Feb 2004 - 11:25:34 EST

    Iyi gunler. Bir makine var uzerinde RH 7.2 yuklu. 2 tane scsi disk mevcut uzerinde. Simdi benim ilk problemim user dosyalarinin hangi hdd de oldugunu ogrenebilmek. Yani hangi klasorun hangi hdd de oldugunu nasil ogrenebilirim?

     Eger sistem ve home klasoru ayri klasorlerdeyse de yeni bir isletim sistemi kurduumda (mesela RH 8.0 veya 9.0) yine o userlari kullanmaya devam etmek icin yapmam gereken nedir?

    Simdiden tesekkur ederim. Herkese iyi Calismalar...

    cursed_cat