[linux-baslangic] iptables ve dhcp 2 soru

---------

From: deded deded (masternumba@yahoo.com)
Date: Tue 17 Feb 2004 - 08:10:19 EST

    2 tane ethernet kartim var.Debian kullaniyorum.
    1)DHCP nin hangi ethernet karti icin (eth1 istiyorum
    mesela) IP gonderecegini nerden ayarlayabilirim?
    2) DHCP kullanan eth1 imden gelen tum paketler (IP
    ler)eth0 dan (statik IP) internete cikabilsin
    istiyorum.Ayni zamanda IPtableslarla eth1 de maskeleme
    yaptimak istiyorum(192.168.0.0 blogundan IP alsinlar).
    IPtables larla bunu nasil yapabilirim?

    Yalcin Tomurcuk