[linux-baslangic] kurulum tamam ama açılmıyor

---------

From: kirve kirve (kirvekirve@yahoo.com)
Date: Tue 17 Feb 2004 - 07:22:34 EST

    slm arkadaşlar
    ilk defa linux kullanacağım fedora yı indirip 3 cd yaptım. farklı şekillerde 8-9 defa kurdum. diski komple sıfırlayarak kurdum ve kurulumların hiç birinde hata vermedi. disket ve cdleri çıkartıp reboot et diyor yapıyorum ama bir yere gelip kitleniyor ve her defasında

    intializing firewire controller(ohci1394) OK

    deyip alt satırda takılıyor.hatamı anlayamadım.yardım ederseniz sevinirim.