[linux-baslangic] sendmail mail kutuları

---------

From: Murat (selam@kaynet.net)
Date: Mon 16 Feb 2004 - 10:03:39 EST

    Merhabalar;

    redhat sendmail kullanıyorum. Ancak mail kutularında bazı sorunlar
    yasıyorum. Mesela mail kutusunun içine girdigimde From root şeklinde
    baslaması gerekirken mail kutusunu bozulmus goruyorum ve aşagıdaki 2.
    secenekdeki gibi bir durum olusuyor. From bolumune kadar sildiğimde mail
    sorunu düzeliyor. Sormak istediğim bu sorun neden olusur ve olusmaması için
    ne yapabilirim. diğer sorum ise var/spool/mail içinde From ile baslamayan
    dosyaların hangileri oldugunu nasıl bulabilirim.
    tşk ederim herkese.

    1-