[linux-baslangic] Linuxa dot matrix(star lc-20) yazici tanitmak

---------

From: Yüksel ÖZCAN (yukselozcan@celiknet.com)
Date: Mon 16 Feb 2004 - 09:04:39 EST

    Selamlar,
    Benim de arkadasinkine benzer bir problemim var. Elimde Star LC-20 marka bir dot matrix yazici var. Bu yaziciyi bir turlu sisteme tanitamadim. Daha dogrusu tanitiyorum, fakat bir turlu sinama sayfasi yada herhangi bir metni yazdiramiyorum. Hep karsima bozuk karakterler geliyor. Yaziciyi tanitmak icin gnome'un yazici yonetim programini kullaniyorum. Orada cesitli markalar icin tonla model sunuluyor. Oradan gerekli secimleri yapmama ragmen bir turlu bu isi basaramadim. www.linuxprinting.org adresini inceledim fakat orada bu model ile ilgili herhangi bir driver bulamadim. Yaziciyi denemek icin bir de win kullanayim dedim, orada calisti(yani yazicinin teknik bir arizasi yok), fakat benim bunu linuxta kullanmam gerekiyor. Yapmam gerekenleri bildirirseniz sevinirim.

    Yuksel OZCAN
    http://muhasebeci.sf.net