[linux-baslangic] Re: ttnet tarafindan mailler gitmiyor

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Fri 13 Feb 2004 - 10:19:32 EST

    Doruk> Genelde listeler icin listmaster@alanadi gibi bir adres olur liste
    Doruk> yoneticilerine ulasmak icin.
    Doruk>
    Doruk> O akliniza gelmese bile, en basitinden web sitesinde bulunan
    Doruk> bilgi@lkd.org.tr adresine bir mesaj atip haber verebilirsiniz birilerine.

    Selami Bey'di sanirim, 1-2 ay once benimle irtibata gecmisti. Onerdiklerini
    yaptim ve ciktilariyla gonderdim ancak sonuclandiramadik, yani kaynagini
    bulamadik.

    Birbiriyle yanyana duran, ip adresleri birer takip eden, tamamen ayni
    konfigurasyon ve ayarlarla calisan iki makinadan birisi ulasirken
    digeri neden ulasamiyor diye dusunduk sanirim karsilikli.

    mail server girisinde firewall var mi? varsa paketlerin icerdikleri flaglara
    gore falan bir islem yapiyor mu?

    Bu sorulara cevap bulmak gerekiyor. Ya da bir sekilde bir blacklist
    olayi var ve linux.org.tr mail yoneticisinin bilgisi disinda bir karalistelenme
    olayi gerceklesiyor.

    Saygilar.
    Umut

    dangerous content, and is believed to be clean.