[linux-baslangic] Ynt: Re: linux'a format

---------

From: storm_84 (storm_84@mynet.com)
Date: Thu 12 Feb 2004 - 13:36:23 EST

    bende hem xp hemde red-hat 9.0 vardı fdısk ten sıldım linux u sonra
    başlangıçta grab ta(grab tı sanırım) kalıyordu. (Win veya Lin hangisiyle
    başlatılacağı ekran) daha sonra win98 ile cd den başlattım bilgisayarı komut
    satırında Fdısk/mbr yazdım ve açılıştaki ekran ortadan kalktı.(bunuda bi
    dergiden okumuştum)..Format atsanız dahi işletim sistemi soran ekranda
    kalabilirsiniz o yüzden yazdım .. Umarım yardım edebilmişimdir..
    evet bende bunu soyleyecektim ama linux u silip yerine linux kurmak
    istiyorsan tahminimce linux baslangiç disketi ile açip silip oradan devam
    etmelisin.. ----- Original Message ----- From: "yalcin kolukisa"
    <yalcink01@yahoo.com[1]> To: <linux-baslangic@liste.linux.org.tr[2]> Sent:
    Thursday, February 12, 2004 7:10 PM Subject: [linux-baslangic] Re: linux'a
    format >>>>merhaba ben su an suse 8.2 isletim sistemini >>kullaniyorum.ama
    bir sebebten >>>dolayi kaldirmam gerekiyor.linux a windowsta >>oldugu gibi
    format >>>atabilirmiyim. yardimlariniz icin tesekkurler.iyi >>calismalar.
    yapın ve dos olmayan bölümleri >silin. Elinizde boş bir sabit disk kalmış
    olacaktır. >Elinizde Mandrake CD'leri varsa disk biçemleme >bölümünden bütün
    disk alanını boşaltmanız da mümkün. >Suse'nin kurulum aşamalarını bilmediğim
    için onun >hakkında bir şey söyleyemeyeceğim. >>Yalçın
    tiklayiniz[7]

    --- Links ---
       1 http://webmail.mynet.com/webmail/src/compose.php?send_to=yalcink01%40yahoo.com&amp;unique_id=fc33d032b039f816cd2de89249e0d713
       2 http://webmail.mynet.com/webmail/src/compose.php?send_to=linux-baslangic%40liste.linux.org.tr&amp;unique_id=fc33d032b039f816cd2de89249e0d713