[linux-baslangic] Re: linux'a format

---------

From: yalcin kolukisa (yalcink01@yahoo.com)
Date: Thu 12 Feb 2004 - 12:10:27 EST

    > kullaniyorum.ama bir sebebten
    > oldugu gibi format
    > calismalar.

    Linux yerine windows kuracaksanız, bir msdos açılış
    disketi ile fdisk yapın ve dos olmayan bölümleri
    silin. Elinizde boş bir sabit disk kalmış olacaktır.
    Elinizde Mandrake CD'leri varsa disk biçemleme
    bölümünden bütün disk alanını boşaltmanız da mümkün.
    Suse'nin kurulum aşamalarını bilmediğim için onun
    hakkında bir şey söyleyemeyeceğim.

    Yalçın