[linux-baslangic] Re: ftp ile root

---------

From: Kerem Can Karakaº (kerem@ankabt.com)
Date: Thu 12 Feb 2004 - 03:49:51 EST

    On Thu, 2004-02-12 at 10:10, Barıs Onol wrote:
    > merhaba
    > ftp yoluyla root olarak sisteme(RH9) nasil baglanabilirim?
    > nette biraz arastirdim ftpaccess dosyasindan bagsediyor ama
    > kendi sistemimde bu dosyayi bulamadim. yardimci olursaniz
    > sevinirim.
    >
    > baris onol
    Ftp ağ üzeirnde şifrelenmemiş bir şekilde veri transfer eder.
    Bu nedenle de ftp erişimi yereine illaa root kullanıcı hesabını
    kullanmak isterseniz ssh kurup sftp kullanın.
    Açıkçası ftp üzerinden bırakın root kullanıcısını normal kullanıcının
    bile bağlanmasını sakıncalı olarak görmekteyim.

    --
    Kerem Can KarakaÅŸ <kerem@ankabt.com>
    Anka BT