[linux-baslangic] Ynt: Re: linux uzerinden peer-to-peer connection

---------

From: emrekadioglu (emrekadioglu@mynet.com)
Date: Wed 11 Feb 2004 - 16:07:07 EST

    Bence mldonkeyi dene web arayüzü ile ve telnetle bile kontrol
    edebiliyorsun yani ayrıca bir gui çalıştırmana gerek kalmıyor (tabi
    istersen arayüz de çekip çalıştırabilirsin) Ayrıca bildiğim bütün share
    ağlarına bağlanıyor ve oldukça hızlı
    internet bağlantım 64kb lik kablo olmasına rağmen ortalama 12 K ile
    download yapabiliyorum oldukça başarılı bir program şiddetle tavsiye
    ederim