[linux-baslangic] Re: Open Office 1.0 TR Sorunu

---------

From: bulent sener (bsener@inonu.edu.tr)
Date: Wed 11 Feb 2004 - 08:01:11 EST

    Merhabalar,
    ben fedora kullaniyorum.
    /etc/X11/ klasorunde XF86Config dosyasinda ilgili bolum soyle

    Identifier "Keyboard0"
            Driver "keyboard"
            Option "XkbRules" "xfree86"
            Option "XkbModel" "pc105"
            Option "XkbLayout" "tr"
            Option "XkbOptions" "caps:shift"

    degisiklik yaptiginiz dosyanin dogru dosya oldugundan emin olun

    11-02-2004 Çarşamba günü saat 14:18 sularında, Gokhan Uye dedi ki: