[linux-baslangic] Re: Open Office 1.0 TR Sorunu

---------

From: bulent sener (bsener@inonu.edu.tr)
Date: Tue 10 Feb 2004 - 07:02:27 EST

    Merhabalar,
    Oncelikle bu bilgiyi ogrendigime cok sevindim ve hemen uyguladim.
    Sonuc harika. Artik hatali yazilan Turkce kelimelerin altini cizmemesi
    disinda hersey cok iyi.

    Ama birseyi de cok merak ettim.
    Neden caps klm harflarini taniyorda i ve I harlarini tanimiyor? Bu
    harfler icin ozel ayar gerekiyor?

    Saygilarimla,
    Bulent SENER

    10-02-2004 Salı günü saat 12:10 sularında, Recai Oktas dedi ki: