[linux-baslangic] Open Office 1.0 TR Sorunu

---------

From: Gokhan Uye (gokhan.uye@omurga.com)
Date: Tue 10 Feb 2004 - 01:50:42 EST

    Redhat Linux 9 ile birlikte gelen open office 1.0 versiyonunu yukledim
    bilgisayarlari kurarken. İsletim sisteminin varsayilan dili olarak ve klavye
    duzeni olarak Turkce secilmis durumda. Ayrica Calc programinin (onla
    calisiliyor cogunlukla) karekter kodu da Turkish olarak secili. Ancak Yine
    de Buyuk " I " ve " i " 'leri yazarken sorunlar oluyor. Capslock ile büyük
    " I " yazarsam kucuk gibi cikiyor. ayrica Buyuk " i " 'de aynen "I" gibi
    cikiyor. Buna karsin diger tum karekterler dogru ve de eger Shift ile buyuk
    harfleri yazarsam bu sorunda kalmiyor. Ancak kullanicilari buna ikna
    edemiyorum.. biraz killik yapiyorlarda :)

    yardiminiz olabilirse cok sevinirim

    Gokhan UYE