[linux-baslangic] Re: hostname

---------

From: Levent GÜZEL (l_guzel@softhome.net)
Date: Mon 09 Feb 2004 - 15:49:11 EST

    Enver ALTIN yazmış:
    On Mon, 2004-02-09 at 21:29, Levent GÜZEL wrote: "#hostname makine_adi"
    komutu ile bilgisayar adını değiştiriyorum ancak bilgisayarı yeniden
    başlattığım zaman tekrar makine adı "localhost" olarak değişiyor. Acaba ben
    birşeyleri yanlış mı yapıyorum. /etc/hostname veya /etc/HOSTNAME, bir de
    /etc/hosts dosyanız. üzgünüm ama anlayamadım