[linux-baslangic] Anlamlı soru sormak (Was: Re: [linux-baslangic] Re: mandrake 9.2 makinelere hp1010yazıcı tanıtamadım...)

---------

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Mon 09 Feb 2004 - 06:41:49 EST

    On Mon, 2004-02-09 at 11:41, Fatih Keleş wrote:
    > Bu işe yeni başlayanların hevesini kırma adına güzel bir cevap....

    Amacım heves kırmak değil, LKD listelerinde sorulan soruların düzeyi ile
    ilgili yılda birkaç kez yaşanan kısa süreli rahatsızlıklardan birini
    dile getirmek istedim.

    Yeni başlayanlar genellikle "nasıl soru sorulacağı" konusunda bilgi
    sahibi olmuyorlar. Ya sorularda yanıt verilebilmesi için gerekli bilgi
    eksiği var, ya da bu listedeki insanlar bu sorulara yanıt vermeye
    mecburmuş gibi bir ifade kullanılıyor.

    Adresini gönderdiğim dökümanda "nasıl soru sorulur" konusu biraz iğneli
    ama çok da keyifli bir dille işleniyor. Bence herkes okumalı. (Bu arada
    Yalçın bey'e de teşekkürler, hayli keyifli bir tercüme olmuş)

    Yanıtım size özel değildi, sanıyorum bu listede benzer konularda bilgiye
    ihtiyacı olan yeni başlayan arkadaşlar da var.

    --
    |          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
    |          |  Software developer, IT consultant
    |    FRONT |
    |==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.Ş.
    |_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/
    -- File: signature.asc
    -- Desc: This is a digitally signed message part