[linux-baslangic] php - apache

---------

From: aykut (aykuty@tepemobilya.com.tr)
Date: Mon 09 Feb 2004 - 04:06:08 EST

    merhaba..

    windows ustunde hazırladigim ve kullandigim bir sayfayi linux makinama
    tasimaya calisiyorum ama bazi sorunlar var..

    1. resim dosyalari goruntulenmiyor..resim dosyalarinin adreslerini
    /images ve sadece images olarak denedim her ikisindede images klasorunu
    gormedi veya baska bir problem var..

    2. php ile sifremi yazip logon oluyorum ama bir linke tikladigimda
    logondan cikiyor..yani sesion kalici degil.
    /tmp klasorunde sesion dosyalari olusuyor ama sadece degiskenin adi var
    icerigi yok.

    bir fikri olan varmı?