[linux-baslangic] Re: kio_thumbnail adlı işlem ile ilgili bir hata....

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Sun 08 Feb 2004 - 08:11:11 EST

    On Sun, 8 Feb 2004 12:37:28 +0200
    Fatih Keleş <software@inanir.com> wrote:

    FK> Merhaba,
    FK> Sistemimde Mandrake 9.1 kullanıyorum...Sistem açılışında
    FK> kio_thumbnail diye bir işlem ram'in %90 a yakın bir kısmını
    FK> kullanıyor.Bu işlemi öldürmeden sistem düzgün çalışmıyor.Eğer kde
    FK> açılırken işlemi öldürmezsem kde daha sonra öldürmeme de izin
    FK> vermiyor.
    FK> Kullanıcı home dizininde .thumbnail diye bir dizin var,bu dizinin
    FK> içeriğini silsem sorunumu çözmüş olur muyum?

     deneme amacli baska bir yere de tasinabilir / adi degistirilebilir.

    FK> Ya da başka bir önerinizin var mı?

     Masaustu ayarlarinizdan masaustu icin ve tarayiciniz icin onizlemeyi
    kapatin.

     Kde yi actiginizda calisan bir kde bileseni o thumbnailla ilgili
    islemleri yapiyor, buyuk ihtimalle daha onceden kalmis bir session da
    "dogru calismayan" bir konqueror penceresi.

     KDE calistiginda hangi processlerin calistigina bakip bulunabilir.

     Ben ne yapardim derseniz, usenirsem ".kde" ve ".kderc" gibi dosya
    dizinleri silip kde ayarlarimi bastan yapardim. Usenmezsem daha yeni
    mandrake kurardim.

    --
     Onur Kucuk                                        Knowledge speaks,
     <onur@kablonet.com.tr>                            but wisdom listens