[linux-baslangic] Re: işte

---------

From: Fatih Keleş (software@inanir.com)
Date: Sun 08 Feb 2004 - 06:21:29 EST

    bu dediğim değişiklikleri grafik ekranda yapabilirsin mandrake açıldıktan
    sonra başlat çubuğunda yapılandırma yı seç.daha sonra kde yi
    seç.erişebilirlik seçeneğinin altında klavye düzeni ve ülke,bölge,dil adlı
    iki seçenek var.Bu seçeneklerden türkçe klavye yi ve türkçe dil seçeneği ve
    türkiye yi seçip bir daha dene...
    düzelmesi lazım......
    Bunlar mandrake 9.2 de geçerli ama diğer sürümlerde de kde denetim
    masasından ulaşabilirsin...