[linux-baslangic] passwd hatası

---------

From: Serhat KAZANAN (serhatk@baskent-ank.edu.tr)
Date: Thu 05 Feb 2004 - 07:27:39 EST

    Arkadaslar,,,
    dünden itibaren kullanicilarimdan bir kismi mail parolalarini girdiginde
    hatali pasword diyor. Girisleri hem openwebmailde hemde outlookda yapiyorlar
    ikisindede aynihatayi veriyor.Bende webminden kullanicilara baktim bu
    kullanicilar nasil olduysa webmin userda gözükmüyorlar ama home dizinleri
    duruyor.Sorunu nasil çözebilirim. yardim ederseniz sevinirim.

    Serhat KAZANAN