Re: [Linux] slackware sunucu...web sunucu

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Fri 31 Dec 2004 - 16:28:29 EET

Yine bir seyler soyleyeyim:

Oncelikle linux-sunucu adresi var, orayi kullanmaniz belki
daha dogru olacaktir, neticede sunucu kurmak istediginize
gore temel linux bilgisine sahipsiniz diye degerlendirebiliriz.

Kapali networkumde bir sure slackware web islettim. Ama
guncellemek sorun oldu hep. Bir de uzun sure guncellemeden
birakinca yeniden guncellemek iskence oldu :)

Sonra gentoo'ya dondum. Eskiden apache ornegin, guncellenince
ayni gun ben de guncellerdim, elim bostu, simdi gentoo
2-3 gun icinde (eger security acigi yoksa) tum paketleri
son versiyonla guncelliyor...

Tum islemleri de otomatik yapiyor :)

Denemeye deger...

forums.gentoo.org