Re: Re:[Linux] Nokia 6230 Debian

From: Emre Kadıoğlu (emrek@gawab.com)
Date: Thu 30 Dec 2004 - 17:28:40 EET

obexserver bluez-utils gammu ussp-push sdptool yüklü. Bilgisayarım
telefonuma dosya gönderebiliyor, oyun yüklüyebiliyor, uygulama
yükleyebiliyor, yedek alabiliyor msg ları contact ları düzenleyebiliyor
sms göndertebiliyor , aramaları yönlendirip cevaplatabiliyor senkronize
edebiliyor. her şey düzgün sorunsuz.
Fakat;

Telefondan bilgisayarıma dosya gönderemiyorum.

Telefonumdan bir dosyayı seçip send via bluetooth dediğim zaman önce
searching devices yazıyor sonra da device not found diyip sending failed
diyor.

ama bilgisayarımdan bir dosyaya sağ tuşla tıklayıp send via bluetooth
dediğim zaman telefonumu buluyor ve dosyayı gönderiyor.

Sorunun izinlerden kaynaklandığını düşündüm yani bilgisayarın bluetooth
dan dosya almaya kapalı olduğunu düşündüm ve bu konuyu araştırdım.
sdptool ile bir kaç komut buldum
sdptool add OPUSH
sdptool add FTRN
sdptool add SP
bunların hiç biri sonuç vermedi sorun ne olabilir.

öneriler?