Re: [Linux] oepnoffice 1.1.4 ftp.linux.org.tr ve sunsite.bilkent te

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Wed 29 Dec 2004 - 21:15:52 EET

> Merhabalar,

> (...)
>
> Verilen adreslere erisim saglayabilmis degilim. (Sadece ben degil, farkli
> hatlardan da denendi, sonuc basarisiz.)

Bundan daha iyisini yapabilmen lazim.
bu dosylara mi ersiemiyorsun bu makinalarami erisemiyorsun?

teknik sorunun ne oldugunu anlamamiza yardim eder.

> Adreslere teknik bir sorundan dolayi erisemedigimizi varsayiyorum.. *Turkce*
> OpenOffice 1.1.4 surumu yansisi dururken neden Ingilizce surumu yansilanmakta?..
> Eger sozune edilen adreslerdeki dosyalar Ingilizce degil de Turkce ise bunu
> dosya adinda ve/veya dizinde belirtmenizi isterim ki, bu nedir hangi surumdur
> daha rahat anlasilsin.

Dosya isimlerini biz belirlemiyoruz.

ftp.linux.org.tr her zamanki yerinden aliyor.
sunsite ise ftp.linux.org.tr den yansilandi.

Gorkemin mesajinda farkli bir sey goremedim.
onun verdigi adrese de yazdim, henuz bir tepki alamadim.

elimizden gelenin en ıyisi yapiyoruz.
yakinda o diznde ne varsa yansilanacaktir.