Re: [Linux] Boot Loader Hk.

From: Bulent Sener (bsener@inonu.edu.tr)
Date: Wed 29 Dec 2004 - 10:38:02 EET

Bence her iki kurlumda da boot loader yükle. İlk yüklediğinde ilk kurduğun sistem için
mbrye bilgi kaydedecek. İkinci sistemi yüklediğinde her ikisi için gerekli bilgileri
yazacaktır. Tek istisna (bildiğim kadarıyla) aynı makinaya hem win hem linux
yükleyeceksen önce win kur sonra linux kur. Çünkü win kendi dışında işletim sistemi
tanımıyor (kargadan başka kuş tanımam misali).
Saygılarımla,
Bülent ŞENER