Re: [Linux] Re: Nokia 6230 Debian

From: onuryalazi (onuryalazi@mersin.edu.tr)
Date: Sun 26 Dec 2004 - 16:02:15 EET

Merhaba,

Erçin EKER wrote:

> [...]
| bir dosyay1 | göndermeye çal1_t11m zaman telefonum dosyay1
| gönderecek hiç bir | cihaz bulam1yor. Bilgisayar1ma nas1l dosya
| gönderebilirim?
|
| "Sistem araçlar1" menüsünde "Bluetooth File Sharing" gibi bir
| uygulama olmas1 gerekiyor bunu çal1_t1rd11n1zda bilgisayar1n1za
| bir dosya gönderildiinde kabul edilip edilmeyeceine dair bir
| pencere ç1kmas1 gerekiyor.

| 00:12:62:09:3C:3D | /mnt/telefon denedim hiç bir sonuç alamad1m
| hatta bir output da | alamad1m öyle bo_ bir sat1r durdu.
|
| tam olarak emin deilim ama san1r1m butür bir özellik yok

Bildiğim kadarıyla openObex ile bu tür bir şey yapılabiliyor. Ancak bu
tür bir telefonum olmadığı için deneyemedim. Yanlışlık olmasın.

| | 3) Netten indirdigim java oyunlar1n1 uygulamalar1n1 telefonuma |
| yukleyebilmek icin gammu ve wammu isimli iki program buldum |
| yukledim. Telefonumu destekledigi yaz1yor gerekli konfigurasyonu |
| yapt1m telefonumla baglant1 kurabiliyorum wammu ile teldeki |
| mesajlar1 notlar1 ajanday1 rehber vs vs görebiliyorum bunlarda |
| dei_iklik yapabiliyorum. Fakat bir program yüklemeye çal1_t11m |
> [...]
| phone | folder:
| open specified file. Read only ? | | bu hatay1 al1yorum telefonumda
| balant1 kuruldu Debian yaz1s1 | ç1k1yor ve sonra balant1
| kayboluyor. program1n readmesinde | -readonly optionundan
| bahsediyor bunuda denedim fakat yine ayn1 | hatay1 veriyor
| telefonun güvenlik ayarlar1n1 kurcalad1m her_eyi | denedim fakat
| hiç bir _ey dei_medi nette bir arama yapt1m orda | ayn1 _ekilde
| sarge kullanan ve benim telden kullanan insanlar bu | _ekilde
| sorunsuz olarak program yükleyebilmi_ler. Hata nerden |