Re: [Linux] ADSL sorunlari

From: Cenk Saver (penguen@medyaserver.net)
Date: Sun 26 Dec 2004 - 00:46:03 EET

Bu problemi bende yaşamıştım. host aldıgım yerle gorustukten sonra bana
verdiği cevap :

"Bağlı olduğunuz internet servis sağlayıcısı dns serverlarının bir kısmı
alan adınızın ip adresini çözememektedir bazı anlarda farklı dns
sunucularına bağlanıyor ve ip yi çözüyor, tamamen servis sağlayıcınız ile
sunucumuzun bağlı olduğu datacenter rooter bölgesi arasında yaşanan bu
problem sebebi ile bazı kullanıcılarımız malesef bu sorunu yaşamaktadırlar,
... " şeklinde idi.

Sanırım soylenen gibi telekom un aksaklıgı. Bu nasıl çözülür maalesef
bilemiyorum:(