Re: [Linux] Mepis'de farem çalışmadı

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Thu 23 Dec 2004 - 13:04:19 EET

On Thu, 23 Dec 2004 11:25:36 +0200
Ozer Tayiz <info@teknobilge.com> wrote:

> Merhaba,
>
> Hem Debian tabanlı, hem Livecd, hem de harddisk'e kurmak için grafik
> installer'ı var diye, Mepis'i denedim. Fakat, farem çalışmadı.
>
> Kullandığım fare Logitech 3 tuşlu seri fare. Logitech First/Pilot
> Mouse Serial (M34,M35,C43)
>
> Mepis'i hem 2.4 hem 2.6 kernel ile denedim, farketmedi.
>
> Herhalde bir yerlerden kernel'a uygun modülü bulmam derlemem falan
> lazım, ama nasıl yaparım, bilmiyorum...

 Mepis'in boyle bir bug i var anladigim kadariyla, baska yerlerden de
ayni sorunlari duyuyorum.

 2.6 cekirdek kullanmanizi tavsiye ederim. Mepis ayar programindan mouse
unuzu USB mouse olarak (usb olmasa bile) ayarlamaniz gerekiyor. Sanirim
X.conf dosyasinda mouse un aygiti yanlis tanimlaniyor.

--
 Onur Kucuk                                      Knowledge speaks,
 <onur.--.-.kablonet.com.tr>                     but wisdom listens