Re: [Linux] beowulf clustering

From: Niyazi Elvan (niyolist@yahoo.com)
Date: Wed 22 Dec 2004 - 17:17:42 EET

ikisini de indirdim sisteme.fakat yüklemeyi bi türlü
beceremedim.(nie olduğunu sormayın.uzun
mesele)fakat benim asıl öğrenmek
istediğim şu. bu tarz sistemlerde scheduling
ve queuing için hep iki yazılım birlikte
kullanılmış.niye böyle acaba.ikisini de
yapabilen birşey mevcut değil mi?

benim bildiklerim şunlar

Maui Scheduler
SGE(sun grid engine)
IBM LoadLeveler
openPBS
NQS
LSF
Torque

fakat bi türlü istediğim işi yapacak
konfigürasyonu elde edemedim.

istediğim ise şu:
clusterın kullanıcıları
istediği zamanda istediği kadar node müsait
ise onları reserve etsin.zamanı gelince de
submit ettiği job çalışsın.hepsi
bu.fakat gönderdiği job mpi ile
yazılmış bir paralel program olacak.

umarım biraz anlatabilmişimdir derdimi.