Re: [Linux] scp ve mount sorunlari

From: N. Ersen SISECI (siseci@acikkod.org)
Date: Wed 22 Dec 2004 - 15:42:00 EET

Selamlar.

scp icin
scp dosya_adi.tgz kullanici@sunucu.adi:

seklinde kullanirsaniz, scp ile karsi sunucudaki kullanici nin home
dizinine direk atabilirsiniz.
scp dosya_adi.tgz kullanici@sunucu.adi:yedek/gunluk

seklinde kullanimla da
~kullanici/yedek/gunluk dizinine dosyayi gonderebilirsiniz.

NFS den mount icin ise

mount -t nfs IP:dizin /mnt
gibi
mount -t nfs 192.168.1.11:/yedek /mnt
ile karsi sunucudaki /yedek dizinini /mnt ye mount edebilirsiniz.

Kolay gelsin.

N. Ersen SISECI
http://www.enderunix.org
http://www.acikkod.org