Re: FW: [Linux] /bin/sh

From: Mesut Güler (mesut@egemenyazilim.com)
Date: Wed 22 Dec 2004 - 13:18:50 EET

Serdar KÖYLÜ wrote:

>Selamlar..

>Fedora ile ugrasmis birisi icin, Mandrake tavsiye edilebilir, diger yeni
>baslayanlara yapilabilecegi gibi.
>
>Ama DEBIAN ornegin, gayetle makul, rahat ve kararli bir dagitimdir.
>Slackware olmasi gerektigi gibi bir Linux dagitimidir.
>Gentoo eziyetlidir, ama cefayi cektikten sonra, sag kalmissaniz eger,
>sefasini surme ihtimaliniz vardir.
>Hatta, henuz bir dagitim olmamasina karsin, bizim ULUDAG ROOTFS'i bile
>kurabilirsiniz, Fedora'dan daha hayirlidir. En azindan UTF-8 destegi en
>iyi olan dagitimin cekirdegi vaziyetinde su anda..

> [...]
hocam, fedoraya cok yukleniyorsunuz gibi geldi bana. her ne kadar da pre
alpha seviyesinde olmasi konusunda hakli olsaniz da hala findows dan cok
daha kararli ve bir linux dagitimi. su an fedora 3 kullaniyorum. gayet
memnun oldugumu soyleyebilirim. elbette fedorayi server tarafinda tercih
etmek diger stabil dagitimlara cok buyuk haksizlik olur :)

arkadas bazi seyleri cok fazla karistirmis galiba, /bin/sh in kaybolmasi
cok tuhaf. ben fedoranin tum serilerini destop olarak kullandim. basima
boyle tuhaf bir olay gelmedi. stabil olmamasindan dolayi ufak tefek
sorunlar da olmadi degil.

neyse, uludag bir an once ciksa da onu kullansak. gerci root fs
dosyasini indirdim. acip deneyeyim simdi. en azindan uludag in
gelismesine sorunla karsilasirsak bunlari bildirerek katkida bulunalim.
insallah bu rootfs fedora yi aratmaz :)

iyi calismalar.