[Linux] xbox

From: Aykut YILDIZGORUR (aykuty@tepemobilya.com.tr)
Date: Tue 21 Dec 2004 - 17:13:03 EET

merhaba,

xbox a linux yukleyeniniz varmı?
varsa deneyimlerinden faydalanmak isterim.
internette 2 turlu yontemden bahsediliyor.
1.si mod chip kullananlar için
2.si herhangi bir ek parca kullanmadan yuklemek için.
yanlız 2.sinde sistemin birdaha xbox olarak calismayacagi yazıyor..
sirf linux yukleyip tvye baglamak ve için xbox aldım. pek oyun oynamayı
dusunmuyorum ama yinede xboxtan vaz gecmek istemiyorum.

xboxta linux kullananlar var ise tafsiyelerini bekliyorum.

tesekkurler
aykut yildizgorur