Re: [Linux] Yüklü bileşenler....

From: Ali Erdinç Köroglu (erdinc@erdinc.info)
Date: Sat 18 Dec 2004 - 18:45:08 EET

Hangi servisler var hangi servisler çalışıyor bilgisi için RedHat'ta ntsysv
diye bir program vardı fedora'da varmı net bir bilgim yok ancak kesin vardır
diye tahmin ediyorum.

Ve hatta ufak bir google'dan sonra
http://mirrors.evrocom.net/fedora/linux/core/1/i386/os/Fedora/RPMS/ntsysv-1.3.9-1.i386.rpm

On Sat, 18 Dec 2004 06:22:36 +0200
"Cemal Kaan Buyukdenizci" <cemalkaan@cemalkaan.com> wrote:

> Merhaba,
> Hosting için kullandığımız bir fedora core 1 sunucumuz var, oradan buradan okuduğum, insanların güzel dedikleri programları şunları bunları bolcana yükledim. Şuan sunucu biraz kasılmaya başladı. Yüklü olan rpm paketlerini, açılışta yüklenen servislerin listesini nereden görebilirim?

Sevgiler
Ali Erdinç Köroğlu
http://www.erdinc.info