[Linux] güncelleºtime

From: I.Ahu OZTURK (ahu@ahuozturk.com)
Date: Sat 18 Dec 2004 - 16:04:19 EET

Merhabalar;

Dün bilgisayarıma Fedora 3 kurdum. Tüm güncelleştirme paketlerini rpm
olarak indirdim. Şu anda hepsi bilgisayarımda, ancak güncelleştirmelerin
hedef aldığı uygulamaların çoğu bende kurulu değil. Bunlardan kurulu
olanların seçilip, topluca yüklenmesi için ne yapmam gerekiyor?

Yardımlarınız için teşekkürler.

Ahu