[Linux] redhat 9.0 /etc/fstab sorunu

From: Yasin ERGENE (yasin@crazy.com.tr)
Date: Thu 16 Dec 2004 - 10:41:24 EET

selam arkadaslar onceki sorum için cevap veren arkadaslara tesekkur
ederim cevaplari dikkate alacağım..

şimdiki sorun ise işletim sistemi ile ilgili
yeni bir sabitdisk aldim 40GB, sadece linux yapmak amacı ile önceki
sabitdiskimde kurulu olan redhat 9.0 işletim sistemimi "dd" komutu ile
yeni sabitdiske kopyaladım. Sistemi başlangıç disketi ile açtım herşey
yolunda. "Grub" u başlangıç sektörüne kurdum bu da tamam fakat
anlayamadığım bir sorun var sistemi sabitdiskten boot ettiğim zaman
/etc/fstab dosyasinin içerigi önceği sabitdiskimdeki şekli ile değişiyor
ne yapabilirim bu konuda ornek vermek gerekirse "swap" bölümü eski
sistemde "hdc1" idi şimdi ise "hdb3" olmasını istiyorum .
/etc/fstab içeiriğini degiştirdim ama
birşeyler bu dosyanın içeriğini değiştiriyor.
Bilgisi olan varmı acaba teşekkur ederim cevaplar için...