Re: [Linux] mssql yerine mysql kullanilabilir mi?

From: Ümit KANOĞLU (u.kanoglu@etapholding.com)
Date: Thu 16 Dec 2004 - 09:38:28 EET

Mssql yerine mysql kullanılabilir mi bilmem ama Firebirdsql kesinlikle
kullanıbilir.

RDBMS mimaride bir yapı olması, kaynak çokluğu, windows ve linux' da
kolayca kurulup çalıştırılabilmesi gözönüne alınırsa, sizin uygulamanız
için uygun görünüyor.

Tavsiye ederim.

www.firebirdsql.org

yasin@crazy.com.tr wrote:

>Selam arkadaÅ?lar öncelikle cevap yazacaklara Å?imdiden teÅ?ekkürü borç bilirim.
>Sorunum Å?u ki küçük bir iÅ?yerinde stok kontrol ve muhasebe yazılımı kullanmaktayim. Bu yazılım mssql veritabanını kullanmakta. Benim yapmak istediÄ?im ayrı bir sunucuda linux ile mysql kullanmak bu mümkünmüdur daha önce böyle bir uygulama yapan varmı ?

Ümit KANOĞLU
Analist Programcı

Etap Endüstri ve Yatırım Holding A.Ş. Tel : +90 232 479 10 66 / 113 Fax : +90 232 479 05 04 u.kanoglu@etapholding.com