RE: [Linux] mssql yerine mysql kullanilabilir mi?

From: Ali AYEN (a2@aliayen.com)
Date: Thu 16 Dec 2004 - 00:13:44 EET

Merhaba,

Mssql in network paketlerine yaklaşımı eminim MySQL den çok farklıdır, ancak
siz muhasebe programınızı kendiniz geliştiriyorsanız, veya programın ODBC
desteği varsa tabi ki çok rahatlıkla kullanılabilir.

Çok rahatlıkla kullanılabilir derken, firmanızın veritabanının kaba bir
hesapla 1 GB ın altında olduğunu kabul ediyorum. Yine de verdiğim cevap
kabataslak bir cevaptır, sizin için bağlayıcı olmasını istemem.

İyi çalışmalar.

Ali AYEN