Re: [Linux] Mandrake 10.1 sorun

From: Atilla ÖNTAŞ (tarakbumba@yahoo.co.uk)
Date: Wed 15 Dec 2004 - 16:33:06 EET

  Tekrar merhaba,verdiÄŸiniz yanıtlar için çok teÅŸekkür ederim.Biraz geç de olsa sorunun usb modemimden kaynaklandığını farkettim.Kurulum sırasında usb donanımı denetlediÄŸini söylediÄŸi ilk açılış mesajında "IRQ Disabled"yazısını görüyorum.Kurulumdan sonra usb modemi devreden çıkarıp sistemi açtığımda gayet güzel bir biçimde
  karşılama ekranıyla ve tüm fonksiyonlarıyla linux içindeydim.Bu kez de baÅŸka bir sorun ortaya çıktı.Conexant chipsetli adsl usb modemimi sistme tanıtmam için uÄŸraÅŸmam gerekli,bunu biliyorum.Ancak usb modem takılı olmayınca hiç bir ÅŸey yapamıyorum.Mandrake 10.0da en azından adsl usb modem olarak görüyordu.Ben de
  modemi tanıtabilmek için kernel derleme gibi iÅŸlerle uÄŸraÅŸabiliyordum.Oysa ÅŸimdi sistemin modemin varlığından haberi olmuyor.Usb takılı olarak sistemi baÅŸlattığımda ise daha önceki e-postamda belirttiÄŸim sorunla karşılaşıyorum.Yardımcı olursanız sevinirim..Saygılarımla