[Linux] SCO disketlerini mount etmek

From: Namik SARI (grup@gnoft.com)
Date: Tue 14 Dec 2004 - 19:10:55 EET

Arkadaslar merhaba,

Elimde SCO Open Desktop 3.0 Lite icin hazirlanmis oldugunu bildigim ve muhtemelen HTFS olan disketlerim var ve bu disketlerin icindeki datalari FreeBSD yada Linux uzerinde mount ederek almak istiyorum.

Google uzerinde bircok yerde arama yapmama ragmen Andrzej Dereszowski adindaki bir programcinin yazmis oldugu bir modul bilgisinden daha fazlasina ulasamadim. Ancak o modulu de aramama ragmen bulamadim.

Not : Elimde disketlerden baska hicbirsey yok (SCO Kurulu sistemde yok)

1- Bu disketlerin icindeki datalari nasil alabilirim ?

2- Daha once SCO uzerinde calisan bir ticari yazilimi FreeBSD yada Linux uzerinde calistirmis arkadaslar var mi?

3- Eger mount cozumu yoksa. Bu verileri alip sonrasinda silmek kaydiyla bana SCO Open Desktop yada Server (Intel tabanli makinda calisacak) temin edebilecek arkadaslar var mi?

Yardimlariniz icin simdiden cok tesekkurler.

Sevgilerle.

Namik SARI