Re: vi ile satiri nasil renklendiririm [was: Re: [Linux]Slackware10.0 mouse scroll tekerlegi]

From: SULEYMAN AYDIN (saydin@anadolu.edu.tr)
Date: Mon 13 Dec 2004 - 17:29:31 EET

On Mon, 13 Dec 2004 15:15:11 +0200
 ErçinEKER <erc.caldera@gmx.net> wrote:
> kadariyla:
> bir
> olmadi..]

> Merhaba,
>
> Sanırım renklendirme için herhangi bir betiğe ihtiyaç yok. Anlatılana
> göre [1] .Xdefaults dosyasından ayarlanabiliyor.
>

> http://vimdoc.sourceforge.net/vimfaq.html#24.2

Dun gece ve bugun aksam vakti bir turlu ilgili dokuman detayina
erisemedim [ve dolayisiyla orijinal belgeyi okuyamadim].

Bu konuda basariya ulasmis birisi hangi komutu/nereye yazdigini
soylerse sevinirim. Buyuk olasilikla "~/.exrc" icine olmali diye
dusunmustum. [slackware uzerinde ":mkexrc" ile kalici hale getirilen
vi tercihlerinin tutuldugu kayitlar burasi degil miydi?]

Bilgi icin cok tesekkurler.

suleyman