Re: [Linux] Debian netinst

From: Tugrul Duran (penguen@cypcoder.com)
Date: Mon 13 Dec 2004 - 12:47:50 EET

Kurulum süresi, kuracağınız paketlere bağlı olarak değişir. X sunucu,
xdm, GNOME falan gibi temel X sistemini muhtemelen 1-1,5 saatte falan
tamamlarsınız. Bunun içine web tarayıcı, Email okuyucu falan gibi çok
kullanılan programlar falan dahildir.

İndirdiğiniz iso dosyasının bir önemi olduğunu sanmamakla birlikte emin
de değilim.