[Linux] Lame ile ilgili bir sorum var..

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Sun 12 Dec 2004 - 23:27:25 EET

Merhaba,

Lame ile bir wav dosyasını mp3'e çeviriyorum. Manual dosyasına bakıp
rahatlıkla mp3'ümü yaptım. Ancak bir sorun var.. Wav dosyasında sesin
seviyesi oldukça yüksek ve gayet duyulabilir.. Ama mp3 dosyasının sesi
çok düşük, sesi full açmama rağmen adam gibi duyulmuyor.. Bunun için
acaba lame'e ne gibi bir komut vermeliyim ?

lame -h ankara.wav ankara.mp3 dediğimde olmadı...
lame --prefix extreme ankara.wav ankara.mp3 dediğimde de istediğim gibi
olmadı..

Önerisi olan var mı ? Teşekkürler..

--
Alper KANAT