Re: [Linux] ADSL WAN INterface

From: healov (hardheart@gmail.com)
Date: Fri 10 Dec 2004 - 17:41:20 EET

ben lkd derken, bu gibi sivil toplum orgutlerini de kastetmistim.(o an
aklima lkd geldi) TT bize hizmeti sonucta para karsiligi veriyor.
Bende parasini gunu gunune oduyorum. Benim 2 gunluk kesintimde bir
suru onemli islerim aksayabilir. Ve benim gibi bircok kullanici
vardir. Onun icin bir sekilde tepkimizi gostermeliyiz.. Saygilar
sevgiler..

Paylaşmak güzeldir.